Japó més a prop

aviojal

Japó es un país de moda des de fa ja uns quants anys, cosa que es demostra amb la superació any rere any de les xifres de turistes que visiten el país del sol naixent. Aquest any també s’ha batut un altre rècord, el de turistes espanyols que l’han visitat: 86.100 visitants de gener a novembre de 2016, un 19.1% d’increment respecte 2015. Aquest creixent interès dels espanyols per visitar Japó, i coincidint amb la inauguració de FITUR (la major fira del turisme a Espanya), ha fet que JAL (Japan AirLines), la companyia aèria japonesa que opera vols directes Madrid -Tôkyô des de el passat octubre, i l’agència de promoció turística JNTO, llencin la campanya “Japó: una fantasia real”. Entre altres accions, la campanya inclou vols a preus força competitius, amb l’afegit de que es pot fer, gratuïtament, una parada a alguna de les altres ciutats nipones, de forma que el visitant pugui conèixer també punts de gran interès que generalment no son tinguts en compte pel visitant, com Sapporo i l’illa de Hokkaido, o Okinawa.

japonfantasiareal

L’objectiu de la campanya es ampliar el coneixement que es té del país nipó en el seu conjunt, i a la vegada oferir tarifes competitives en un moment en que el nombre de connexions directes va augmentant. Tot per que els espanyols tinguin Japó més a prop.

Advertisements

No comments yet

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: