6 Anys de Viatges pel Japó

Per evitar malentesos amb el titular d’aquesta entrada, avui fa 6 anys que vaig començar aquest bloc, no que faci sis anys que hi estat viatjant, per molt que m’agradaria que fos així. Malauradament es tot el contrari, doncs per diverses circumstàncies aviat farà sis anys que no he pogut anar-hi, una situació que desitjo no es perllongui massa més i pugui tornar-hi ben aviat. En qualsevol cas, ja fa molt de temps que us estic parlant dels llocs que més m’han agradat del Japó.

6Aniversari

Abans d’escriure aquesta nova entrada m’he repassat la corresponent al 5e Aniversari, i la veritat es que per molts bons desitjos que vaig tindre fa un any, la situació no ha millorat massa. Segueixo escrivint molts menys articles dels que voldria, i molts son de noticies relacionades amb llocs dels que ja us he parlat anteriorment. Tampoc he estat prou regular en el tema dels articles sobre els llocs Patrimoni de la Humanitat japonesos. Tot i així seguiu llegint els meus articles, i nova gent els descobreix i els hi agraden, segurament per que crec que tal com els escric la major part d’ells segueixen sent tan vigents ara, com quan els vaig escriure (tret d’alguns petits detalls menors).

Dit tot això, que em restaria per dir? Potser fer un ball de xifres, o una declaració de bones intencions? Ja us he avorrit massa vegades amb les primeres, i no penso caure altre cop en el parany de les segones, per tant, només us puc prometre que tractaré d’escriure tot el que sigui possible, i seguir incloent material de qualitat que us serveixi com a referència quan estigueu pensant en com fer el vostre viatge al Japó. I tot allò que consideri que no te cabuda dins l’àmbit d’aquest bloc, recordeu que ho podreu trobar al web Descobrir Japó, o als nostres canals a Twitter, Facebook, Google+, YouTube i Flickr.

No comments yet

Deixa un comentari

