Nou tiquet ràpid per a estrangers a la Skytree

La meva intenció en aquest bloc sempre ha estat parlar únicament d’aquells llocs que he visitat personalment, i quan vaig incorporar la secció de noticies, em vaig comprometre a donar noticies únicament d’aquells llocs dels que ja us hagués parlat sobre la meva experiència al visitar-los. Malgrat això, aquest cop em saltaré totes les meves normes doncs considero que aquesta noticia es prou interessant com per a compartir-la amb tots vosaltres. A més a més, si no hi he estat no ha estat per falta de ganes, si no per que en el meu darrer viatge a Japó encara no estava acabada. Estic parlant de la Tōkyō Skytree, tot un nou símbol de la ciutat, des de on fruir de magnífiques vistes d’aquesta metròpolis.

Fins ara aconseguir pujar fins el pis d’observació era quasi una odissea, doncs les cues eren llarguíssimes, i generalment calia perdre molt de temps abans de poder pujar i gaudir de les vistes. Ara els estrangers podrem estalviar-nos-ho parcialment, doncs s’ha creat una nova cua especial per a nosaltres que ens permetrà pujar molt més ràpidament a la planta Tembo, situada a 350 metres d’alçada, gràcies a un tiquet especial amb el que tan sols haurem d’esperar 5 minuts (en front de 1 hora que es l’habitual per als tiquets normals en dies laborables, dos hores o més durant els caps de setmana).

Per adquirir aquest tiquet especial haurem de dirigir-nos a una guixeta especial situada al quart pis, i mostrar el passaport o un altre document que ens identifiqui com turista o resident estranger al Japó. Els acompanyants japonesos també podran adquirir aquest tiquet especial. El seu preu es de 2.820 円per als adults (760 円més car que el tiquet estàndard).

Segons la companyia que s’encarrega de l’explotació del mirador, la Tobu Tower Skytree Co., el 6.8% dels visitants durant l’any 2013 van ser estrangers, però esperen augmentar considerablement aquest percentatge, arribant a vendre entre 50 i 100 tiquets especials els dies laborables, i de 500 a 800 els caps de setmana.

FastPassSkytree

Anuncis

No comments yet

Deixa un comentari

