Noticies

Si esteu seguint aquest bloc des de fa temps, o si llegiu l’apartat “sobre el bloc” no fa falta que us digui que ja en la seva concepció, la meva intenció era fer una aportació molt personal, parlant únicament del que jo he viscut, com ho he viscut, i què faria jo en els casos exposats (rutes, decisions, etc.), i tot referit de forma exclusiva als llocs que he visitat personalment al Japó. I excepte alguna petita excepció, molt puntual, crec que fins ara me n’he sortit.

Però res en aquesta vida es immutable, i com darrerament estic llegint força les versions digitals de diaris japonesos com Mainichi, Asahi Shinbun, Tha Japan Times i Yomiuri (The Japan News) per poder fer la secció de Noticies de Descubrir Japón, la veritat es que estic trobant nombroses noticies relacionades amb els llocs que he visitat. També acostumo a veure la versió internacional de la cadena de televisió japonesa NHK, on fan nombrosos reportatges. Que voleu que us digui, m’agrada recordar els llocs on he estat, generalment amb nostàlgia i amb moltes ganes de poder tornar-hi algun dia (el més aviat millor).

La conseqüència de tot plegat es que no he pogut evitar-ho, i he decidit incloure també aquestes noticies relacionades amb els llocs que he tractat en algun article anterior, o que tinc intenció de tractar pròximament, creant una nova categoria de “Noticies”. Ja vaig incloure una primera noticia al parlar del XX Aniversari del Museu del Ramen, però a partir d’ara us aniré informant de tot el que consideri us pot interessar saber sobre els llocs tractats en els articles (els podeu trobar tots indicats a la secció “Mapa del Japó”). Aquestes noticies generalment seran traduccions dels originals que he trobat a les webs dels diaris esmentats, però sens dubte en més d’un cop hi aportaré el meu granet de sorra, suposo que en forma d’opinió. Espero que sabreu perdonar-me el que em prengui aquesta llibertat.

No comments yet

Deixa un comentari

