Japó 2010 (n-esima)

Ja us heu pogut recuperar de la intoxicació diària a que us he sotmès durant el meu viatge? Espero que si per que ja estic classificant el material enviat per correu (va arribar-me el dilluns, exactament una setmana desprès d’enviar-ho) i aviat seguiré amb les actualitzacions clàssiques. No se si la fotografia realment us permetrà fer-vos una idea de la quantitat de material nou de que disposo (crec que duplicaré el nombre d’arxivadors que tinc actualment), però prometo nou i abundant informació sobre diferents llocs del Japó, així com temàtiques noves que us podrien interessar.

També us vull agrair a tots el vostre interès ja que durant aquests dies el bloc ha superat les 1000 visites en la seva versió catalana i les 3000 en la seva versió castellana. No se si son moltes o poques per que no tinc dades de referència per comparar, però tenint en compte que fa menys d’un any que escric aquest bloc i que la seva difusió ha estat principalment a través d’amics que li explicaven a amics, etc., crec que haig d’estar força content (especialment per la versió catalana, que pensava llegirien només quatre gats mal contats). Així doncs, moltes gracies a tots per seguir llegint-me!

I ja per acabar, incloc fotografies d’algunes de les coses que vaig comprar durant el viatge (no totes), tot i que em vaig contenir moltíssim a l’hora de fer les compres.

No comments yet

Deixa un comentari

